دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عادت نکردم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عادت نکردم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عادت نکردم

متن آهنگ عادت نکردم میثم ابراهیمی

 ♫♫♫

هنوز عادت نکردم به نبودنت به دردم
به اینکه بر نگردی
نه هنوز عادت نکردم
من تو این خیالم که تورو هنوز دارم
قد چندتا زمستون تو قلبم سوز دارم

تو قلبم سوز دارم..

 

میترسم از این جای خالی
چشمم که به اینجا میوفته
دریاست که از چشمای من
به سمت دنیا راه میوفته

 ♫♫♫

هنوز عادت نکردم که تورو نداشته باشم
قرار نیست اصلا از خواب تو پاشم
تو رفتی باشه اما من که از رو نمیرم
ازم نخواه که هیچ وقت اینو جدی بگیرم
اینو جدی بگیرم..
اینو جدی بگیرم
اینو جدی بگیرم..

میترسم از این جای خالی
چشمم که به اینجا میوفته
دریاست که از چشمای من
به سمت دنیا راه میوفته

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود آهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

پخش آنلاین آهنگ عادت نکردم از میثم ابراهیمی


 

لینک های دانلود آهنگ عادت نکردم از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ با کیفیت 128

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 10:38 ] [ میثم ]
[ ]