احساس اشک -دانلود-

احساس اشک -دانلود-

 

 

 

 
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی گروه سون به نام احساس شک
ترانه : دکتر افشین یدالهی ، ملودی : امیر قنادی ، تنظیم : آرش قنادی و کیارش پوزشی
این آهنگ مربوط به سریال زمانه میباشد که هرشب از شبکه سه پخش میشود
به همراه متن ترانه ...
http://s1.picofile.com/file/7606186983/7.jpg

 

 



دانلود آهنگ گروه سون با نام احساس شک
دانلود آهنگ گروه سون با نام احساس شک
دانلود آهنگ گروه سون با نام احساس شک


 متن ترانه احساس شک


شک میکنم تو چشم تو گاهی تو چشمای خودم

گاهی به رویای خودم شک میکنم وقتی که تو

امروز و فردا میکنه

وقتی که گاهی بی ثمر با من مدارا میکنی

شک میکنم حتی به عشق با هر تپش با هر نفس

شک میکنم به آسمون پشت در باز قفس

وقتی که دلتنگ همیم وقتی که عادت میکنیم

وقتی که از هم خستیم وقتی رعایت میکنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 16:16 ] [ میثم ]
[ ]