دانلود اهنگ سامان جلیلی حواست نیست

دانلود اهنگ سامان جلیلی حواست نیست

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام حواست نیست

ترانه علی عباسی ، ملودی سامان جلیلی ، تنظیم حمید مرادی ، ویولن مهدی رنجبر
به همراه متن ترانه حواست نیست
http://s2.picofile.com/file/7606172361/saman_jalili_havaset_nist.jpg

 

 



دانلود آهنگ حواست نیست 320
دانلود آهنگ حواست نیست 128


متن آهنگ حواست نیست
دارم حس میکنم دیگـــه یه جـای کار می لنگـــه
اونــــی که تو ولــــــش کردی تو این روزا دلش تنگه
حــــواسم جمع بهت امــــا تو این روزا حواست نــــیست
اونـــی که از خودت کنـــــدی دل من بود لباســــت نیست
کجــای بازی چشماتــــو به دست اشــــــک بخشیـــدی
کجـــا پشــــتـــت نبــــودم که تو از ادامـــــه ترســـیدی
چـــــرا هر چی که پیش میری نگـــاهت رو به من سرده
اهمــــیت نمیـــدی به کســــی که با تو هـــمــــــدرده
ته چشمـــام بارونــــــه وجودم از شکست میگــــه
مث غریبـــه هایی بام شــــدی یـــه آدم دیــگــــه
چــرا هر چی که پیش میری نگــاهت رو به من سرده
اهمــــیت نمیـــدی به کســــی کـــه با تو هـــمــــــدرده




دانلود آهنگ سامان جلیلی حواست نیست ، دانلود آهنگ سامان جلیلی ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ حواست نیست سامان جلیلی ، دانلود اهنگ حواست نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 دی 1391برچسب:, ] [ 16:29 ] [ میثم ]
[ ]