قایق نجات را خبر کن !!!

قایق نجات را خبر کن !!!

قایق نجات را خبر کن !!!

دارم ~ غَ ~~ ر ~~ ق ~~ م ~ ی ~ شَ ~ وَ ~ م ~ ...

.

.

در یاد تو !

 

 

هر پسر بچه که راهش به خیابان تو خورد

یک شبِه مَرد شد و یکّه به میدان زد و بُرد

من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم

و از آن روز که در بند توام ، آزادم

 

 ***

 

درد دارد؛

من باشم ..

تو هم باشی ...

اما

قسمت نباشد .....!

 

 ***

 

 

عشق یک شیشه یِ انگورِ کنار افتاده ست

که اگر کهنه شود ، مست ترت خواهد کرد

جُرم من خواستن دخترِ اربابِ دِه است

مادر ! این جُرم شبی بی پسرت خواهد کرد..

 

امیر سهرابی

 

 ***

اینجا که منم ،

جهنـــم .. !

آنجا که توئی ،

بهشت.. !

به هم رسیدنمان ،

چه قیامـــتـــی میشــود !!

 

***

 

پشت این پنجره باران قشنگی ست گلم
 
حال من ، حالِ پریشانِ قشنگی ست گلم
 
قبل از آنی که بیایی چه کـــویری بودم ...
 
زندگی با تو چه گلدان قشنگی ست گلم
 
سرنوشت من و تو روز ازل تعیین شد
 
فال ما داخل فنجان قشنگی ست گلم
 
حاضــــــــــرم بندهء چشمان سیاهت باشم
 
توی چشمان تو شیطان قشنگی ست گلم
 
یوسفم ! بوی تو کافی ست مرا ، این دنیا ...
 
با حضور تو ،چه کنعان قشنگی ست گلــــــم
 
 
از مهدی جهان داری

 

 ***

 دلیل نیامدنت از این دو حالت خارج نیست:


 یا نمى خواهى ام...
.
.
.
یا ابوالفضل

یعنى نمى خواهى ام؟!!!

 

از بهرنگ قاسمی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:, ] [ 19:21 ] [ میثم ]
[ ]